11 Mayıs 2013 Cumartesi

IP Santral Sistemleri 0312 205 1111



Alcatel-Lucent iletişim çözümlerinin yüksek performanslı iletişim yazılım paketidir. Bu yazılım paketi Linux işletim sistemi tabanlı telekomünikasyon uygulamaları içerir ve 500'den fazla telefon hizmetlerine erişim sağlar. Kurumsal gereksinimleri karşılamak için 4 tip sunucu bulunmaktadır:
Ortak Donanım (Common hardware) CPU ("rack" modül)
Kristal Donanım (Crystal hardware) CPU (crystal shelf)
Pazar standardı sunucular (IBMx3250, HP DL320) ile 15.000 IP Aboneye kadar destek verebilir
OpenTouch™ Business Edition Server

İletişim sunucusu, telefon ağı ve diğer cihazlarla bağlantı için media gateway kullanır. OmniPCX Enterprise orta segment pazarında iki farklı media gateway kullanılır: Normal arama hacimleri için Common hardware ve yüksek hacimli aramalar için crystal hardware.Temel çözüm olarak ne seçerseniz seçin, kurumsal ağınız zengin içerikli ve pratik iletişim servislerinden faydalanacaktır. Alcatel-Lucent sabit/masa üstü ve kablosuz telefonları ile softphone çözümleri, bu hizmetlere erişimizi optimize edecektir.Bu çok yüksek modüler çözüm ile mevcut iletişim sisteminizi daha modern ve IP tabanlı bir iletişim sunucusuna güncelleyebilirsiniz.

Birleşik iletişim ve işbirliği, müşteri hizmetleri gibi farklı şekildeki katma değerli uygulamalar tüm kullanıcı tiplerine hitap etmektedir.Yönetim uygulaması tüm sisteme merkezi bir erişim ve uzak operasyon sağlar.Sonuç olarak, sistem opsiyonları ve doğru güvenlik  çözümünün seçilmesi çözümün sürekliliğini sağlar.

Tam IP Çözümü
OmniPCX Enterprise IP telefonlar ile yeni lokasyonların tüm iletişim ihtiyaçlarını kolayca karşılayabilir. IP telefonlar istenilen Quality of Service (QoS) ile iletişim sunucusu ve IP ağ  üzerinden doğrudan iletişim sağlayabilir. IP telefonlar direkt olarak IP veri ağına bağlıdır. Ses-veri kablolama ön panel üzerinden kolayca bağlanır ve RJ-45 modüler jack konnektörü kullanılır. Bu %100 IP çözümü olmasına rağmen, faks cihazları ve analog telefonlar gibi cihazlar analog port yardımıyla OmniPCX Enterprise şasesine bağlanabilir. Tam IP çözümü, her türlü media gateway ile donatılmış bir OmniPCX Enterprise sunucuya dayanmaktadır (Ortak Donanım Rack 1, Rack 3, Kristal Donanım M2 ve M3). Büyük konfigürasyonlarda OmniPCX Enterprise pazar standardı uyumlu IBMx3250 sunucu üzerinden barındılabilinir. OmniPCX Enterprise, Alcatel-Lucent OmniTouch 8600 My Instant Communicator gibi SIP tabanlı uygulamalar veya SIP telefonların bağlantıları için entegre SIP gateway içerir.



IP Çözümün Faydaları
  • Ses / veri tümleşik mimarisi, ağ yönetimini kolaylaştırır ve daha iyi adaptasyon sağlar
  • Tek bir altyapıdan kaynaklanan önemli bir tasarruf ve verimlilik artışı için yol açar: Ses ve veri için aynı ağ kullanımı
  • Merkez ve uzak şubeler için merkezi bir uygulama ile uygulama dağıtımını ağ çapında kolaylıkla garanti altına alır

Kurumsal İletişim Servisleri
Temel çözüm olarak ne seçerseniz seçin, kurumsal ağınız zengin içerikli ve pratik iletişim servislerinden faydalanacaktır. Alcatel-Lucent sabit/masa üstü ve kablosuz telefonları ile softphone çözümleri,  bu hizmetlere erişimizi optimize edecektir .Bu hizmetlerin bir bölümü aşağıdaki verilmiştir.

Telefon Özellikleri
  • Direkt hizmet erişimi (sesli posta, arama)
  • Kişisel Rehber
  • Dahili/Harici aramalar
  • Kullanıcı başına yardımcı tanımlama/değişiklik
  • Kişisel Şifre
  • Günlük ve yönlendirilmiş konferans (maksimum 29 katılımcı)
  • Bekleyen çağrı bilgisi
  • Sesli Mesaj bırakma ve iletme
  • Dahili/Harici çağrı sorgulama
  • Hunting grup
  • Çağrı çekme (pick-up)
  • Araya girme
  • Çoklu tekrar arama listesi
  • Cevapsız çağrı listesi(dahili/harici)
  • Metin mesajı (gönder/al)
  • Çağrı bekletme abone/hat
  • Harici numaraları saklama ve tekrar arama
  • Rahatsız etmeme
  • Kısaltılmış arama / hızlı arama
  • Dış hat meşgulse otomatik tekrar arama
  • Meşgul dahilide otomatik tekrar arama
  • Randevü hatırlatma
  • Son numarayı tekrar armak
  • Meşgul/cevap verilmezse anında yönlendirme
  • Koşulsuz çağrı yönlendirme
  • Aboneye, hunting gruba,sesli postaya, operatöre vb. Çağrı yönlendirme
  • Koşullu harici yönlendirme
  • Aramalar için çağrı bekleme sinyali
  • Ayırt edici zil sesi (zil tonu seçimi)
  • Sesli posta kutusuna blind transfer
  • Görüşmede transfer, boş/meşgul
  • Broker arama

İsim ile Arama
OmniPCX Enterprise rehberinde veya LDAP rehberinde bir kişinin iletişim bilgileri bir kez saklandımı kişinin soy adı, adı veya baş harfi alfabetik tuş takımı olan Alcatel-Lucent telefon seti ya da softphone üzerinden girilerek arama gerçekleştirilebilir. Araştırma, imla kontrolü yapma aracı tarafından yapılır. İsimle arama tüm arama çeşitlerinde geçerlidir: dahili veya harici direkt arama gibi. Kurumsal işbirliği ve zaman tasarrufu sağlar. Rehbere hızlı ve kolay erişim, hızlı arama yapabilmek gibi özellikler getirir.


Ses Rehberi
Ses rehberleri OmniPCX Enterprise çözümü hizmetlerini nasıl kullanacağınızı gösterir. Çeşitli fonksiyonların çalışmasını kolaylaştırmak için kullanıcıya adım adım yol gösterir. Kullanıcıya farklı işlevler sunmak için otomatik olarak devreye girmektedir. Hatalarını önlemek için, ses kılavuzları fonksiyonunun kullanımı ile ilgili kullanıcının onayı gerekmektedir. Ses kılavuzları telefon üzerindeki aktif fonksiyonları gösterir. Örneğin sesli postaya yönlendirmenin aktif olması gibi. Buna ek olarak, gelişmiş bir fonksiyonu kullanılırken yapılan hatayı işaret eder.

Otomatik Yön Seçme
Automatic Route Selection (ARS) – Otomatik Yön Seçme servisi aramalarınız için en uygun  yönlendirmeyi seçmenizi sağlar. Erişim modu, iletişim tipi ( sayısal veya analog) ve kullanılan telefon tipi ne olursa olsun ARS servisi zaman periyoduna ( haftanın hangi günü, zamanı vb.) göre en uygun yönlendirmeyi seçer. Bu tür bir çözüm, farklı telekom taşıyıcıların düşük maliyetli tekliflerinden tam olarak yararlanmayı sağlar.

3’lü Konferans
Alcatel-Lucent telefon kullanıcısı istediği zaman konferans tuşuna basarak 3’lü konferansı başlatabilir. Bu servisi kullanmak için bir limit yoktur çünkü bu hizmet OmniPCX Enterprise tarafından sağlanan standart bir özelliktir.

Meet-me conference – Planlı Konferans
Bu konferans 29 kişinin katılımıyla planlı olarak yapılmaktadır.Katılımcılara bir prefiks ve erişim kodu daha önceden gönderilir ve bu güvenlik kontrolünün ardından katılımcılar konferansa alınır.

Mastered conference – Yöneticili Konferans
Bu konferans için bir master belirlenir ve bu kişi konferansı yönetmekle yükümlüdür: konferansa bağlan/bağlantıyı kes ve yeni katılımcılar için telefon durumlarını göster gibi fonksiyonları gerçekleştirir. Eğer ihtiyaç duyulursa, yönetici konferası bekletmeye alır ve özel görüşmesini yapabilir.












IP 4059EE Operatör Konsolu
4059EE IP Operatör konsolu etkili bir çağrı dağıtımı için operatör dostu bir araç sağlayan yeni güncellenmiş grafik ara yüz sunar. Operatörün çağrı yönetimini kolaylaştırmak için tasarlanmıştır ve kullanıcı dostudur. Abonelerin ve trunkların meşguliyetleri izlenebilir ve tek bir tıklama ile çağrı transferi ve yönetimi sağlanabilir.













SoftPhone Çözümleri
VoIP Softphone çözümü, 4068 IP Touch İş ve Agent telefonları ile aynı seviyede çözümler sunar. MAC İşletim Sistemi ile Uyumludur G.711, G.723.1, ve G.729 codec seçeneklerini destekler.
















Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise ve Alcatel 8082 My IC Phone işbirliği yeni uygulama platformu ile oteller için özel olarak tasarlanmış hizmetleri içerir. Arama yapmak, çağrı almak, çağrı transfer,, konferans hizmetleri gibi basit SIP Telefon Servislerine ilave olarak check-in ve check-out, kişiselleştirebilir açılış sayfası ve erkran koruyucu, resepsiyon, oda servisi, restarturan ve eğlence hizmetlerine hızlı erişim imkanı sağlar.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder