30 Mart 2022 Çarşamba

ALE-500 IP TELEFON

 ALE-500 IP TELEFON



Hoparlörden ve ahizeden süper geniş bant sesi kullanan senfonik HD ses, 

Renkli dokulu silindirik ses çubuğu, 

3D Ses yayını, 3 mikrofonla ses yakalama, 

USB veya Bluetooth ile bilgisayar ve akıllı telefon ile Eşleştirme(1), 

WLAN(1) ve Bluetooth modülü (dahildir) ALE-500 BT): Kablosuz kulaklık için Bluetooth 5.0, Kablosuz ahize (ALE-500 BT’ye dahildir), 

kablolu kulaklıklar ve aksesuarlar için 2xUSB-c, Evden güvenli çalışma için VPN, Gigabit Ethernet PC bağlantı noktası, 5.5″ Dikey renkli ekran yerleşim, 

ALE iletişim özelliklerine optimize erişim, 2×5 Dokunmatik bağlamsal tuşlar, 

5 programlanabilir tuş, 

2×6 ek dokunmatik düğmelerin gösterimi, 

Sezgisel dokunmatik akıllı yüzey, 

Alfabetik klavye: Dokunmatik ekran ve mekanik klavye seçeneği, 

Opsiyonel 2×12 tuşlu renkli ekran modülü(1)

Müşterilerimizin beğendikleri

  • %100 dokunma deneyimi sunan enerjik, renkli model
  • 3D soundbar kullanarak olağanüstü eller serbest ses
  • Büyük ofislerde ve evde kullanılabilir
  • Bluetooth ahize veya kulaklık kullanarak kablosuz çeviklik

Faydalar

  • Net bir şekilde iletişim kurun: 3 mikrofon, çevredeki sesleri azaltırken sesi yakalar. Silindirik ses çubuğu, bir odadaki birkaç kişinin aramaya katılmasını sağlayan sesi 3 boyutlu olarak yayınlar.
  • Bilgisayarınızı veya cep telefonunuzu bağlamak için güvenli VPN ve WLAN(1) ve audio Hub(1) kullanarak her yerde iletişim
  • Ekrana bir dokunuşla kişilere ulaşarak anında bağlanın.

Seçenekler

  • 3ML37100FR ALE-100 Alfabetik klavye azerty
  • 3ML37100DW ALE-100 Alfabetik klavye qwerty
  • 3ML27110AA ALE-110 Duvara montaj kiti
  • 3ML37120AA ALE-120 Anahtar genişletme modülü (1)

Ayrıca kablosuz seçeneklere sahip kablolu cihaz olarak da mevcuttur:

  • 3ML27510AA ALE-500 DeskPhone kablolu ahize
  • 3ML27160AA ALE-160 kablosuz ahize
  • 3ML27108AA ALE-108 WLAN/BT modülü








2 Mayıs 2017 Salı

Alcatel-Lucent OXO CONNECT 0312 205 11 11

https://www.telcon.com.tr/ssl/santraller/



Alcatel-Lucent OmniPCX Office CONNECT
300 kullanıcıya kadar olan küçük ve orta ölçekli şirketler için ses ve veriyi tek bir kutuda sunan hepsi bir arada iletişim sunucusudur. Geleneksel analog ve sayısal kullanıcılara ilave olarak IP, SIP ve PC kullanıcı çözümlerini de sunmaktadır. Dünya çapında iletişim çözümlerini müşterilerine eksiksiz olarak sunan bu açık iletişim sunucusu kolay montaj, kolay yönetim, ve kolay kullanım sağlamak üzere hepsi bir kutuda konseptine dayalı olarak dizayn edilmiştir. Yazılımı, tasarımı ve kart yapısı ile esnek konfigürasyonlar içerir ve bu yüzden modüler bir yapıya sahiptir. Şirketlerin büyümesine paralel olarak kapasiteyi artırmak, terminaller ve yeni özellikler eklemek mümkündür. Alcatel-Lucent 8 Serisi Sayısal ve Alcatel-Lucent 9 Serisi IP telefonlar profosyonel iş uygulamaları için tasarlanmış kullanımı kolay ve estetiktir. Yeni nesil Alcatel-Lucent OmniTouch 8058s/8078s ve Alcatel-Lucent 8088 Smart Phone ile SIP teknolojisi ve entegrasyon kolaylığı sunulmaktadır. İç ve dış mekan baz istasyonları ve DECT 8212/8232/8242/8262 model DECT telefonlar ile şirket içinde hareketlilik ve iletişim sunucusu ile tam entegrasyon sağlanır. TAPI ve CTI ile uygulama,Alcatel-Lucent OmniTouch Call Center Office çağrı merkezi çözümü ile üretkenlik ve profosyonel karşılamalar veAlcatel-Lucent My Instant Communicator ile yenilikçi sosyal medya ve mobil uygulamalar iletişim ihtiyaçlarını zenginleştirilmiştir. Gelişmiş PC tabanlı operatör konsolu Alcatel-Lucent PIMphony ile sadece merkez ofis çalışanlarının değil tüm şubelerin durum bilgisi gösterilmekte ve Microsoft Outlook, IBM Lotus, LDAP vb programlarla uyumluluk operatör işlevlerinde kolaylık sağlamaktadır.

Alcatel-Lucent 8078s

Alcatel-Lucent OmniPCX Office Genel Özellikler
  • Açık iletişim sunucusudur
  • IP tabanlı telefon santralidir
  • 4 porttan 300 porta kadar genişletilebilen CPU yapısı
  • İsimle arama:3000 kişilik ajanda
  • 60 dakikalık voice mail; 2 port (maksimum 200 saat ve 8 port’a çıkarılabilir)
  • 10 dakikalık bekleme müziği
  • 4 sistem dili
  • Otomatik Yön Seçme (Automatic route selection)
  • PIMphony™ Softphone Basic (200 adet)
  • Kişisel Asistan (Personal assistant)
  • DECT, IP ve Wi-Fi® mobilite
  • PIMphony Softphone Pro, Team ve Operatör (Outlook Entegrasyonu, Takım Çalışması, PC tabanlı Operatör Konsolu)
  • Sisteme Entegre Otomatik Operatör (Automated attendant)
  • Sisteme Entegre Çoklu Otomatik  Operatör (Multiple automated attendants )
  • Otomatik Arama Dağılımı (ACD) Akıllı karşılamalar
  • 3’lü Konferans
  • 6’lı Konferans (Meet Me Conference)
  • NMC Ticket 1000
  • Çağrı Merkezi Uygulaması (Maksimum 8 grup ve 32 agent)
  • Sisteme entegre sesli yanıt sistemi (Analog hatlar için DISA 2 kanal karşılama)
  • 10 dakikalık back-up ünitesi
  • Analog dış ve iç hatlarda CLI desteği (Arayan numarayı gösterme)

https://www.telcon.com.tr/ssl/alcatel-lucent-8058s-premium-ip-masaustu-telefonu/

https://www.telcon.com.tr/ssl/alcatel-lucent-8068s-premium-masaustu-telefon/



18 Haziran 2013 Salı

Alcatel-Lucent OXE (OMNIPCX ENTERPRISE) ANKARA 0312 205 11 11

OmniPCX Enterprise (OXE) İletişim Sunucusu



OmniPCX Enterprise İletişim Sunucusu büyük ve çok büyük ölçekli şirketler, orta için dünya çapında iş telefon özellikleri sağlar

OpenTouch ™ Suite önemli bir bileşeni olarak, Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise İletişim Sunucusu (CS) bir seçenek sunan, orta, büyük ve çok büyük ölçekli şirketler için dünya çapında iş telefon özellikleri sunan bir iletişim yazılımıdır merkezi veya merkezi olmayan ihtiyaçlarını karşılamak için IP telefon çözümleri.

Alcatel-Lucent OpenTouch Multimedya Hizmetleri OmniPCX Enterprise CS tamamlayacak ve aynı zamanda OpenTouch konuşma hizmetleri destekler.

FAYDALARI



Orta büyük ve çok büyük ölçekli kuruluşlar için dünya çapında iş telefon özellikleri sunar
Iletişimi geliştirir her yerde tüm personeli için telefon hizmetleri bir dizi kapsamlı sunarak, artırılması çalışan verimliliğini ve müşteri etkileşim
Işbirliği geliştirir OpenTouch ile güçlü entegrasyonu ile ™, çok partili multimedya ve çoklu cihaz konuşma hizmetleri
Operasyonel verimlilik, müşteri memnuniyeti ve emniyet ve güvenlik optimize misafirperverliği, sağlık, eğitim, ulaştırma, enerji, finans ve bankacılık, müşteri hizmetleri, devlet ve yerel yönetim uygulamaları büyük bir ekosistem ile
Iş sürekliliği artırır ekstra büyük küresel şirketler de dahil olmak üzere işletmelerin yüz binlerce dağıtılan sağlam bir telefon altyapısı sayesinde
Telekom faturaları düşürür Geniş Alan Ağları ve merkezi şebeke dışı dijital ve SIP üzerinde gömülü en düşük maliyetli yönlendirme, yerli VoIP ileToplam sahip olma maliyetini düşürür operasyonel maliyetleri düşürmek ve BT çevikliği artırmak merkezi ve sanallaştırılmış dağıtımları sağlayan yüksek ölçeklenebilir yazılımı aracılığıyla (TCO)
BT yatırım korur özel, üst düzey teknik kaynaklar ve personel gerek kalmadan, orta ve büyük ölçekli şirketler için etkin gelişmiş özellikler.



Alcatel ip Santral


ÖZELLİKLERİ

Orta büyük ve çok büyük ölçekli kuruluşlar için dünya çapında iş telefon özellikleri sunar.

Sezgisel telefon deneyimi masa telefonları, konferans telefonları, faks cihazları, kablosuz DECT veya WLAN yakışıklı ve yazılım müşteri geçerli dinamik vokal ve grafik rehberlik
Yerli off-site hareketlilik desteği tek bir irtibat numarası, ters aramaları ve çağrı üzerine hizmet sağlar ve herhangi bir mobil açıktır
Yerli çağrı merkezi uygulaması
Yerli VoIP yazılımı müşterilerine Microsoft PC, Apple Mac, Apple iPad, Apple iPhone
: Merkezi medya ağ geçitleri yönetilen analog, dijital telefonlar ve gövdeleri için yüksek yoğunluklu bağlantı sağlar Dijital veya IP bağlantılı dolapları. Medya ağ geçitleri aynı zamanda medya ve güvenlik hizmetleri gibi iş sürekliliği seçenekleri sunmak
Görsel ve mobil işbirliği ile güçlü entegrasyon OpenTouch ™ konuşma ve HD video konferans dahil olmak üzere yazılım ve altyapı,
Açık arayüzleri gömülü izleme, yönlendirme, yer, bildirim, ve misafirperverliği API'leri yararlanarak uygulamaları bir büyük ekosistem için
Esnek cihaz ve gövde bağlantı: IP, SIP, dijital ve analog bağlantı noktaları özgün olarak desteklenir
Esnek iletişim maliyet kontrolü seçenekleri en az-maliyet yönlendirme, ses ücretsiz binmek üzerinden IP veya off-net SIP merkezileşme içerir
Sağlam ve güvenli telefon altyapısı ses kalitesi ve yönlendirme politika uygulama, gömülü şifreleme ile yüksek performanslı bir güvenlik çözümü, artı şube hayatta kalma ve coğrafi felaket kurtarma dahil olmak üzere yedekleme çok düzeyde sunuyor
Son derece esnek mimari merkezi IP ağlarına düzgün dönüşüm yolları ile merkezi, dağıtılmış ya da hibrid ağlar ağırlayacak. Alcatel-Lucent LAN / WLAN ağları ve diğer satıcıların ağlarında çalışır. Cihazlar üzerinde ve VMware sanallaştırılmış altyapı Teslimat
Yüksek ölçeklenebilirlik çok uluslu Fortune 500 şirketleri konuşlanmış.
Kapsamlı merkezi yönetim ve SLA kontrol seçenekleri.

Alcatel Santraller
Alcatel OXO Santral

Aastra MX-ONE TSE Ankara 0312 205 11 11

Aastra MX-ONE TSE Ankara 0312 205 11 11

Aastra MX-ONE TSE
Aastra MX-ONE ,mükemmel bir ses iletişim çözümü ile birlikte tümleşik iletişim (UC) ve gerçek mobil iletişim için gerekli uygulamaları da sağlamaktadır.MX-ONE hem yazılım hem de donanım olarak açık mimari sunmakta ve standart sunucular üzerinde, LINUX™ SUSE  işletim sistemi ile çalışmaktadır.
MX-ONE çoklu sunucu ve bir sunucuya bağlı çoklu media gateway (MGW) mimarisini desteklemektedir.Bir sunucuya 15 adet MGW bağlanabilir ve 124 adet sunucu tek bir sistem mimarisi oluşturulacak şekilde tasarlanabilir.Tek bir sunucu 15.000 adet kullanıcının iletişim ihtiyaçlarını karşılayabilir ve 124 sunuculu mimamride tek bir sistem altında 500.000 adet kullanıcı kapasitesine erişebilir.
Ölçeklenebilir sunucu mimarisi ve dağıtılmış yapı desteği ile,müşterinin ihtiyaçlarına göre merkezi ya da ulusal/uluslararası merkezlere dağıtılmış mimariyi desteklemektedir.Hem sunucular hem de MGW üniteleri LAN/WAN üzerindeki herhangi bir noktaya konumlandırılabilir ve tek bir sistem mimarisine sahip olunabilmektedir.
MX-ONE ,SIP, H.323, ISDN, QSIG, E&M v.b. standart ve açık iletişim protokollerini hem dahili hem de harici hatlarda desteklemektedir. Dahilide SIP, H.323, IP DECT, DECT, VoWiFi, analog (CLIP destekli),sayısal ve GSM telefonlar kullanılabilmektedir. SIP, H.323, ISDN, Q.SIG E&M, analog(CLIP destekli)  harici hatları hem PSTN hem de kurumsal haberleşme ağı içerisinde tanımlanabilmektedir.

Esneklik ve Ölçeklenebilirlik 
MX-ONE , kullanıcı ihtiyaçlarına göre tasarlanabilen esnek bir mimariye sahiptir.
- Merkezi ya da dağıtılmış
- Tek sistem ya da ağ altında çalışan çoklu sistem
- Yedekli sunucu,ağ,HLR ya da sunucu bonding
Tek bir sunucu max. 15.000 SIP kullanıcı desteklemektedir.İstendiği takdirde SIP kullanıcı ile birlikte H.323 ,TDM ve GSM kullanıcıları ile birlikte değişik kombinasyonlar oluşturulabilmektedir.Tek bir sunucuya 15 adet MGW bağlanabilir. Sunucu ilaveleriyle sistem basit bir şekilde genişletilebilmektedir. Hem MGW hem de sunucular ,aynı merkezde ya da farklı coğrafik merkezlerde konumlandırılabilir.


Açık Standartlar
Aastra MX-ONE desteklediği SIP,CSTA III,SOAP,Web ve XML açık standartlarıyla müşterinin mevcut IT sistemleri ve başka üreticilere ait sistem ve uygulamalarıyla birlikte entegre çalışabilmektedir.


Yedekleme Seçenekleri
%99,999 sistem çalışabilirliğini sağlamak için hem ağ hem de sunucu seviyesinde yedekleme alternatifleri bulunmaktadır.MX-ONE ,sunucu bonding,IP aboneler için otomatik kullanıcı datalarının diğer sunuculara da kopyalayan HLR yedekliliği, N+1 sunucu yedekleme gibi alternatiflerle üst düzeyde maximum güvenirlilikte çözümler sunmaktadır.
Tek Noktadan Yönetim
MX-ONE ve UC ,çözüm bileşenleri ,tek bir GUI arayüzüyle merkezi ya da uzaktan yönetilebilmektedir.Yönetim programıyla kullanıcı tanımlamaları ve yazılım yüklemeleri gibi işlevler yapılabilmektedir.Herhangi bir kesinti olmadan sisteme yazılım yüklenebilmektedir.Eski ve yeni versiyonlar arasında geçiş yapılabilmektedir.
Güvenli İletişim
MX-ONE çeşitli seviyelerdeki güvenlik çözümleriyle iletişimi daha güvenli hale getirmektedir.Gömülü virüs güvenlik bileşenleri,opsiyonel TLS ve SRTP kriptolama ve IEEE 802.1x tabanlı ağ erişim kontrolüyle Ip telefon kullanıcıları ve IP araçlarına güvenilir bir ortam sunar.
Mobilite
Kullanıcılar ister ofislerinde sabit,isterlerse hareketli ya da ofis dışında ,ağ içinde yada dışında,sabit ya da hareketli olduklarında,gelişmiş kurumsal iletişim özelliklerinden yararlanabilmektedir.
AMC (Aastra Mobie Client)

GSM mobil telefonlar ,MX-ONE sisteminin bir abonesi olarak tanımlanabilmekte ve AMC ile bu telefonlar GUI arayüzüne sahip olabilmektedir.Bu sayede PBX özellikleri kullanıcıların hizmetine sunulabilmektedir.Dual Mode özelliği ile GSM ve WiFi ağları arasında kesintisiz anahtarlama yapılarak,iletişim maliyetleri minimuma indirgenebilmekte,kurum içinde de dahili telefon kullanımı mümkün olmaktadır.Ayrıca,kurum içinde ve dışında aboneler SRTP ve TLS ile güvenilir iletişimi sürdürebilmektedir.
- Kısa numara ile arama
- Telefon santrali özellikleri
- Mobil LCR
- Dual Mode(GSM ve WiFi kesintisiz anahtarlama)
- Rehbere Erişim (LDAP)
- Mobil Presence
- Mobil IM
- Voip Kriptolama (SRTP/TLS)
- Tek bir mesaj kutusu
Desteklenen Mobil OS:
- Symbian S60 3rd edition
- Symbian S60 5 th edition
- RIM 4.5,4.6, and 5.0
- IPhone IOS
- Andorid (Q3 2010)
Güçlü Tümleşik İletişim ( UC ) Çözümü
Aastra UC çözümleri kullanıcı terminallerinden başlayarak,MX-ONE Mesajlaşma,AMC,MX-ONE Yönetim Uygulamaları,Contact Centre (Solidus e Care)ve CMG (Contact Management) Suite içeren gelişmiş uygulamaları içermektedir.
MX-ONE Sistem Bileşenleri
MX-ONE Telefon sistemi,iki temel üniteden oluşmaktadır.Sunucu ve Media Gateway(MGW).Sunucu olarak HP Proliant donanımı ya da MGW içine takılabilen ASU-E ya da ESU alternatifleri kullanılabilmektedir.
MX-ONE sunucuları ,standart ,açık platform üzerinde LINUX™ SUSE işletim sistemi ile çalışmaktadır,tek bir sunucu ile 1 saatte 360.000 çağrıyı işleyebilmektedir.Çağrı işleme kapasitesi ,rakipleriyle açık ara olacak şekilde maximum konfügrasyonda 22.300.000 adede ulaşabilmektedir.
MX-ONE MGW Alternatifleri


MX-ONE Lite
3U boyutlarında bir şasedir,boş kart yuvalarına sunucu kartları ya da TDM abone/harici hat kartları takılabilmektedir.
MX-ONE Classic
7U ,19 inch  kabinet,daha çok TDM abone/harici hat kart bağlantılarının yoğun olduğu konfügrasyonlarda kullanılmaktadır.MGU kartının kullanılabildiği kabinette 16 adet boş yuva bulunmaktadır.
MGU ,kriptolama,T.38 fax ve RFC4733 destekleyen kart mimarisinde bir Media Gateway kartıdır.Üzerinde DSP,ISDN PRI ve DTMF kaynaklarını barındırır.
MX-ONE Yönetim Sistemi
 MX-ONE sistem yöneticileri  ve kullanıcıları için  komple bir  yönetim platformu  sunmaktadır.Sistem  yöneticileri ve  kullanıcıları gözüyle,gerek işletme  gerekse  bakım yönünden MX-ONE  bir sistem gibi  görülebilmektedir.Yönetim tek bir  noktadan  yapılmakta ve modern IT  prensiplerine aşina olan  personelin  kolaylıkla kullanabileceği kullanıcı  dostu  özelliklere sahiptir.Yönetim  platformu aşağıdaki  bileşenlerden  oluşmaktdır.
 - MX-ONE Manager Telephony  Sistem (MTS):Sistem fonksiyonlarının  konfügrasyonu
 - MX-ONE Manager Provisioning  (MP):Kullanıcı  datalarının  konfügrasyonu
 - MX-ONE Manager Availability (MA):Sistem  performans yönetimi
 MX-ONE Manager Provisioning tek bir GUI arayüzünden tüm kullanıcı özellikleri programlanabilmektedir. MX-ONE , MX-ONE Messaging,AMC ve CMG gibi tüm uygulamalarda geçerli olmak üzere ,yeni aboneler tek bir arayüzden tanımlanabilmekte ve farklı yönetim araçlarına geçmek gerekmektedir.SOAP tabanlı API ya da Web servisleri ile standart arayüzlerle, IT yönetim araçlarına entegre edilebilmektedir.Ayrıca,güvenlik TLS, HTTPS ile sağlanmaktadır. Manager Provisioning, Microsoft® Active Directory® ile entegredir.
Aastra MX-ONE Mesaj Platformu
MX-ONE Mesaj Platformu,geleneksel Sesli Posta Kutusu özelliklerinden başlayarak,içinde fax desteğiyle birlikte ve Tümleşik Mesajlaşma (UM)bileşenlerini içerecek şekilde tasarımlanabilmektedir.Kişisel sesli karşılama anonsunun yanısıra durum bilgisi (presence) özelliğiyle kullanıcının durumuna uygun olarak karşılama anonsları oluşturulabilmektedir.Arayanlara durum bilgisi aktarabilmekte ve çağrılarını yönlendirme seçenekleri sunabilmektedir.
Kullanıcılar sesli posta kutularına web arayüzünden ya da ofis telefonlarından erişerek ,mesajlarını dinleyebilir ve tercihlerini oluşturabilmektedir.İstendiği takdirde,e-mail entegrasyonu ve Fax Mail özellikleri kullanılabilmektedir.
Aastra Contact Management Suite ( CMG )

CMG ,Operatör,kullanıcı ,otomatik hizmetler ve sistem yönetimini içeren paketler sunmaktadır.CMG çözümünde ,müşteriler diledikleri paketleri alarak kendilerine ait çözümleri oluşturabilmektedir.

NOW,PC tabanlı operatör çözümü olup gelişmiş operatör  özellikleri ile birlikte durum bilgisi ,rehber,presence profil yönetim özelliklerini sunmaktadır.SMS,e-mail ya da çağrı cihazlarına ,kısa mesajlar göndererek kullanıcılara arama bilgileri iletilebilmektedir.
Visit,Operatörlerin gelen ziyaretçileri kayıt altına alması,yaka kartlarının basılmasını,SMS ya da e-mail ile ziyaretçinin geldiğinin bilgilendirilmesi,barcode okuyucu ile hızlı çıkış yapılması,ziyaretçiler hakkında raporların alınması ve istatiki bilgilerin elde edilmesini sağlamaktadır.
The Office Web,Web üzerinden rehbere on-line erişim,durum bilgisi yönetimini,kişisel profillerin oluşturulmasını,click-to-dial özelliklerini sunmaktadır.
InReach SN,Kurumsal Facebook özelliklerini sunmaktadır.Tartışma ve proje grupları oluşturulabilir,döküman paylaşımı kullanılabilir,diğer kullanıcıların ne yaptıkları görülebilir,kişisel profiller oluşturulabilir.
Office Quick,Kişisel durum bilgilerinin güncellenmesi sağlamaktadır.Sadece bir klik ile durum bilgisi değiştirilebilir,değişen duruma göre çağrı yönlendirme özellikleri aktif edilebilir.Web üzerinden ya da Outlook takvim üzerinden de durum bilgileri otomatik olarak alınabilmektedir.
Aastra InTouch+,SIP softphone uygulamasıdır.Durum yönetimi ve rehbere erişim yapılabilmektedir.Arkadaş ve kontak listeleri oluşturulabilir ve durum bilgileri takip edilebilir,diğer InTouch kullanıcıları ile chat yapılabilir.
InConference,Kullanıcı telefonlarına konferans köprüsü özelliği kazandırmaktadır.Takvimden ya da diğer CMG uygulamalarından konferans planlayabilir ve diğer kişilerin bu konferansa PIN kodu girerek katılması sağlanabilir.İstendiği takdirde konferans kaydedilebilmektedir.


Microsoft OCS Entegrasyonu
MX-ONE ,üreticiye özel donanımlardan ziyade,açık donanım ve LINUX™ SUSE işletim sistemi açık yazılım mimarisindedir.Ayrıca ,MX-ONE ,SIP ve CSTA v3/XML standart arabağlantılarıyla başka üreticilere ait çözümlerle entegre edilebilmektedir.

Açık standartları destekleme yaklaşımıyla ,Aastra ve Microsoft® birlikte çalışarak,son versiyon Microsoft® Unified Communications ürünlerine entegrasyon sağlanmıştır.M-ONE ,Microsoft® Partner Program kapsamında sertifikalanmışdır.
Direct SIP,MX-ONE ile OCS 2007 R2(Mediation Server) arasında kurulan SIP trunk bağlantısı ile sağlanmaktadır,arada herhangi bir GW kullanılmamaktadır.SIP Trunk bağlantısı kriptolu ya da kriptosuz olarak yapılabilmektedir.MX-ONE Mediation Server SIP bağlantısında ,TLS ve SRTP özellikleriyle güvenilir bir haberleşme ortamı yaratmaktadır.söz konusu kriptolu SIP bağlantısı da Microsoft® tarafından sertifikalandırılmıştır.

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Alcatel-Lucent OXO


236 kullanıcıya kadar olan küçük ve orta ölçekli şirketler için ses ve veriyi tek bir kutuda sunan hepsi bir arada iletişim sunucusudur. Geleneksel analog ve sayısal kullanıcılara ilave olarak IP, SIP ve PC kullanıcı çözümlerini de sunmaktadır. Dünya çapında iletişim çözümlerini müşterilerine eksiksiz olarak sunan bu açık iletişim sunucusu kolay montaj, kolay yönetim, ve kolay kullanım sağlamak üzere hepsi bir kutuda konseptine dayalı olarak dizayn edilmiştir. Yazılımı, tasarımı ve kart yapısı ile esnek konfigürasyonlar içerir ve bu yüzden modüler bir yapıya sahiptir. Şirketlerin büyümesine paralel olarak kapasiteyi artırmak, terminaller ve yeni özellikler eklemek mümkündür. Alcatel-Lucent 9 Serisi Sayısal ve Alcatel-Lucent 8 Serisi IP telefonlar profosyonel iş uygulamaları için tasarlanmış kullanımı kolay ve estetiktir. Yeni nesil Alcatel-Lucent OmniTouch 8002/8012 ve Alcatel-Lucent 8082 My IC Phone ile SIP teknolojisi ve entegrasyon kolaylığı sunulmaktadır. İç ve dış mekan baz istasyonları ve DECT 300/400/500/8232 model DECT telefonlar ile şirket içinde hareketlilik ve iletişim sunucusu ile tam entegrasyon sağlanır. TAPI ve CTI ile uygulama,Alcatel-Lucent OmniTouch Call Center Office çağrı merkezi çözümü ile üretkenlik ve profosyonel karşılamalar veAlcatel-Lucent My Instant Communicator ile yenilikçi sosyal medya ve mobil uygulamalar iletişim ihtiyaçlarını zenginleştirilmiştir. Gelişmiş PC tabanlı operatör konsolu Alcatel-Lucent PIMphony ile sadece merkez ofis çalışanlarının değil tüm şubelerin durum bilgisi gösterilmekte ve Microsoft Outlook, IBM Lotus, LDAP vb programlarla uyumluluk operatör işlevlerinde kolaylık sağlamaktadır.

https://www.telcon.com.tr/ssl/santraller/

Alcatel-Lucent OmniPCX Office Genel Özellikler
  • Açık iletişim sunucusudur
  • IP tabanlı telefon santralidir
  • 4 porttan 236 porta kadar genişletilebilen CPU yapısı
  • İsimle arama:3000 kişilik ajanda
  • 60 dakikalık voice mail; 2 port (maksimum 200 saat ve 8 port’a çıkarılabilir)
  • 10 dakikalık bekleme müziği
  • 4 sistem dili
  • Otomatik Yön Seçme (Automatic route selection)
  • PIMphony™ Softphone Basic (200 adet)
  • Kişisel Asistan (Personal assistant)
  • DECT, IP ve Wi-Fi® mobilite
  • PIMphony Softphone Pro, Team ve Operatör (Outlook Entegrasyonu, Takım Çalışması, PC tabanlı Operatör Konsolu)
  • Sisteme Entegre Otomatik Operatör (Automated attendant)
  • Sisteme Entegre Çoklu Otomatik  Operatör (Multiple automated attendants )
  • Otomatik Arama Dağılımı (ACD) Akıllı karşılamalar
  • 3’lü Konferans
  • 6’lı Konferans (Meet Me Conference)
  • NMC Ticket 1000
  • Çağrı Merkezi Uygulaması (Maksimum 8 grup ve 32 agent)
  • Sisteme entegre sesli yanıt sistemi (Analog hatlar için DISA 2 kanal karşılama)
  • 10 dakikalık back-up ünitesi
  • Analog dış ve iç hatlarda CLI desteği (Arayan numarayı gösterme)


Operatör konsolu olarak 4039 sayısal veya IP Touch 4038/4068 masa telefonları ilave tuş modülleri ve kulaklık ile birlikte kullanılabilmektedir. Bu kullanımı ve yönetimi kolay konsollar dahili ve harici tüm çağrı görüntüler. İlave tuş modülleri ile çalışanların durum bilgisine bakılabilir ve çağrı transferleri bu bilgiye göre yapılabilir. Ayrıca PC tabanlı PIMphony operatör konsolu da tek başına kullanılabileceği gibi masa üstü telefonlar ile birlikte de çalıştırılabilir.PIMphony operatör uygulaması ile aynı anda 15 çağrı görsel olarak yönetilebilir, tek bir tıklama ile transfer edilebilir ve kartvizitler pop-up edilerek daha profosyonel karşılama sağlanır. Ayrıca çoklu ekran özelliği ile birden fazla lokasyonu olan firmalarda sistemdeki tüm abonelerin durum bilgisi görüntülenir



Alcatel-Lucent PIMphony
Alcatel PIMphony windows tabanlı bir uygulama olup iş dünyasının en çok kullanılan iki aracı masa üstü bilgisayarı ve masa telefonunu birbirine bağlayan, günlük telefon görevlerini yöneten kullanımı kolay PC tabanlı bir kişisel iletişim yönetici yazılımıdır. PIMphony ergonomik ve kullanışlı grafik ara yüzü ile ofis telefonunda kullanılan özelliklerin bilgisayarda da kullanılmasını sağlar. Arama yapma, çağrı alma, konferans, transfer, sesli posta, durum bilgisi ve çağrı geçmişi gibi tüm telefon hizmetlerini kullanmanızı imkan verir. Analog, sayısal ve IP telefonlarla tam entegre olduğu gibi tek başına da kullanılabilir. Diğer uygulamalardan bağımsız ve PC üzerinde sürekli çalışır. Outlook, ACT, IBM Lotus ve LDAP entegrasyonları ile kartvizit bilgisi senkronize edilir ve istenirse hem gelen hem giden aramalarda pop-up ekranı açılarak müşteri etkileşimi ve ekip verimliliği artırılır. 50 adet programlanabilir kısa yol tuşu ile telefon özelliklerine hızlı erişim sağlanır. Alcatel-Lucent PIMphony uygulaması Basic, Pro, Team ve Attendant olmak üzere 4 farklı şekilde tasarlanmıştır ve ihtiyaca göre sadece lisanslama ile aktif edilir.

Alcatel-Lucent OmniTouch Call Center Office basit ve akıllı arama dağılımı mekanizmasıyla gelen aramaları karşılamak ve cevaplandırmak için en yüksek seviyede verimlilik sağlamaktadır. Bu uygulama küçük ve orta ölçekli firmaların müşteri ve tedarikçilerinden gelen aramalara cevap verebilmektedir. Gelen aramalar, çalışanlar tarafından her zaman sabit bir sırayla cevaplanabildiği gibi öncelik sırasına göre de çağrılara cevap vermek mümkündür. Eğer gelen aramalar tahmin edilenden daha fazla olursa ya da şirketin kapasitesinden daha çok olursa aramaları kaybetmektense sistem bu aramaları bekleme sırasına alarak müşterilere gerekli bilgileri (tahmini bekleme süresi gibi) vermektedir. Müşteri bekleme sırasındayken sıradan çıkış, sistem posta kutusuna mesaj bırakma veya dâhili/harici bir numaraya transfer edilme gibi alternatif çözümlerde mümkündür. Bu hizmetler arayanlara gelişmiş servis kalitesi sunmaktadır. Agent Asistant Yazılımı ile sisteme login/logout işlemlerinin yanısıra molaya alma, grup numarası, gelen aramanın kuyrukta bekleme süresi, çağrı geçmişi ve kişisel istatistikler alınabilir ve veritabanı veya outlook üzerinden arayan kişi ile ilgili pop-up ekranı açılabilmektedir.


Çağrı Merkezi Yöneticisi veya agent, gruplar tarafından cevaplanan çağrı trafiğini ve bekleme sırasını gerçek zamanlı görebilmektedir. Gerçek zamanlı trafik istatistikleri, grup/agent performans analizleri ve konfigürasyonları yönetici konsolu tarafından yapılabilmektedir.  Tek bir işlem ile bir veya daha fazla personeli herhangi bir gruba dâhil edebilir, gruptan çıkarabilir veya başka bir gruptaki agent ile yerini değiştirebiliriz. Grupların gerçek zamanlı istatistikleri kesin değerler veya yüzdelik değerler ile tablo bilgisi ya da grafiksel bilgilerle raporlanabilmektedir. Müşterinin bekleme sırasındaki ortalama bekleme süresi, bekleyen çağrı sayısı, cevaplanamayan çağrı sayısı, sıradayken aramayı sonlandıranların sayısı, en yüksek arama trafiğinin olduğu saatler, Müşteri temsilcilerinin cevapladıkları çağrı sayısı ve gün içerisinde kaç kez mola verdiği gibi bilgiler yönetici tarafından gerçek zamanlı olarak raporlanır.



MyTeamwork Office
My Teamwork yaygın kullanılan bilgisayar donanımları üzerinde çalışan bir yazılım tabanlı multimedya, çok partili konferans ve işbirliği yazılımıdır. OmniTouch My Teamwork uygulaması ile herhangibir telefondan, özel yazılım ya da VPN ihtiyacı olmadan ofis dışında da web tarayıcı ile güvenli ses konferans yapabilirsiniz. Kullanımı kolay ara yüzü ile meet-me, ad-hoc, ve önceden belirlenmiş tarihler için zamanlanmış konferanslara katılabilir, anlık ileti, masa üstü ve doküman yönetimi gibi uygulamaları sadece bir tıklama ile kullanabilirsiniz. Bu eşsiz uygulama OmniPCX Office ile 44 ses konferans, 120 data konferans ve maksimum 3000 anlık ileti kullanıcısına kadar hizmet verebilir. Ses konferanslarınızı hayıt edebilir ve Microsoft Windows Packet PC istemciler ile de uygulamayı kullanabilirsiniz.











Alcatel-Lucent OmniTouch 8600 My Instant Communicator ( iPhone ve Android için )
My IC Mobile, Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE sistemi ile entegre bir mobil uygulamadır. Apple ® iPhone ™ ve Google Android ® telefonlar için kurumsal telefon, çağrı yönlendirme, rehberden arama ve tek bir kimlik gibi gelişmiş tümleşik iletişim hzimetleri sunar. Veri iletişiminin korumak için mobil cihaz ve kurumsal altyapı arasındaki bağlantı endüstri standardı şifreleme mekanizmaları kullanır.Uygulama Google Play ve Apple Store üzerinden ücretsiz olarak yüklenebilir. Uygulama tek bir telefon,tek bir numara, tek bir sesli posta, firme içi veya dışında kullanılmak üzere geliştirilmiştir. Sistem üzerinden isim ile arama ve çağrı geçmişi gibi telefon özellikleri kullanılabilmektedir.










Alcatel-Lucent My Instant Communicator (My IC) Sosyal Ağ, Alcatel-Lucent OmniPCX ™ Office RCE ile Microsoft Outlook ®, Windows Live Messenger ® (eski adı MSN ®), Facebook, Skype ™ ve Yahoo! entegrasyonunu sağlayan bir uygulamadır. Sesli Posta, e-mail, kısa mesaj servisi (SMS) gibi çeşitli iletişim hizmetlerinin tek bir arayüz üzerinde mevcut sosyal medya aracılığıyla durum bilgisini de göstererek iletişimi optimize etmek için olanak sağlar. Bu uygulama KOBİ'ler içim gelişmiş tümleşik iletişim sağlamak ve verimliliği artırmak için gerekli ihtiyacı gidermek için tasarlanmıştır. Çoğu kullanıcının Microsoft Outlook hesabı bulunmaktadır ve bu basit Outlook eklentisi ini kendi iç kişilerinin yanı sıra Outlook içinden dış kişiler ile iletişim yeteneklerini genişletmek için olanak sağlar.Sonuç olarak ayrıca bir uygulama açmaya gerek yoktur.













Alcatel-Lucent OmniTouch 8600 My Instant Communicator Web for Office
Alcatel-Lucent OmniTouch 8600 My Instant Communicator Web for Office, son teknolojileri kullanarak IP tabanlı birleşik iletişim hizmetleri sağlayan, ilave sunucuya ihtiyaç duymayan ve Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE ile tam entegre bir web uygulamasıdır. Kullanıcıların masa telefonlarının yönlendirme seçeneklerini yönetmey,ses posta ve çağrı kayıtlarını görmelerini sağlayan hizmetleri içerir. Bu uygulama yardımı ile herhangi bir yerden akıllı telefon,tablet, masa üstü bilgisayar veya diz üstü bilgisayar üzerinden uyumlu web tarayıcılar kullanılarak ofis ile herzaman iletişim içerisinde olabilirsiniz. 













Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE Fax Server
Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE Faks Sunucusu, küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ) için tam özellikli bir yazılım çözümüdür. Bu hareketliliği destekleyen ve her zaman her yerde faks alıp göndermeye olanak sağlayan bir plug-and-play ağ faks-sunucu çözümüdür.
Özellikler
  • Web tarayıcı üzerinden fax gönder/al
  • Microsoft Windowa uygulamasından fax gönder; fax çıktısı al
  • E-posta istemci üzerinden fax gönder/al
  • E-posta bildirimi
  • Fax geçmişi
  • Fax kuyruk özelliği
  • Merkezi fax yönetimi
  • Web tabanlı yönetim
  • Yedekleme ve geri yükleme özelliği










Alcatel-Lucent VoIP Uygulamaları
IP tabanlı bir telefon santrali olan Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE, farklı lokasyonları tek bir noktadan yönetebilme özelliği ile Şubeler, Uzak kullanıcılar ve Home ofis çalışanlar için maliyetleri düşürecek çözümler sunmaktadır. Şubeler arasında yapılacak telefon görüşmeleri ücretsiz hale getirilerek Alcatel-Lucent tarafından gündemde bulunan ‘Save Money Make Money’ yani ‘tasarruf et para kazan’ sloganı ile birden fazla şubesi bulunan iş yerleri ve farklı bölgelerde çalışanları bulunan işletmeler için tasarruf sağlanacaktır. Uzak kullanıcı, Alcatel-Lucent IP Touch telefon setlerini kullanarak merkez ve diğer şubeler ile iletişimini ücretsiz olarak gerçekleştirir ve dış aramalarını da merkez üzerinden yaparak hem merkezi bir raporlamaya olanak sağlar hem de ikinci bir santral ihtiyacını ortadan kaldırmış olur. Ayrıca eğer uzak kullanıcı herhangi bir telefon seti kullanmak istemez ise Alcatel-Lucent PC softphone PIMphony ile iletişimi sağlamaktadır. Bu uygulama kullanıcıya çalışma ortamında verimlilik sağlar ve hız kazandırır. Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE sistemler kendi aralarında SIP/H.323 protokolleri ile haberleştiği gibi farklı marka telefon santralleri ile de bu protokoller üzerinden haberleşebilmektedir. Önemli olan nokta hangi protokolün tercih edileceğidir.Sonuç olarak VoIP  çözümleri müşterinin konuşma maliyetlerini minimize edecek aynı zamanda çalışma ortamlarının verimliliğini ve şirket içi çalışma hızını arttıracaktır.












Alcatel-Lucent Otel Uygulaması
Küçük veya orta ölçekli otellerde görevli ön büro çalışanlarının, rezervasyonları almak, check-in/checkout işleme, ve turistik bilgi sağlamak dahil olmak üzere birçok görevleri bulunmaktadır. Çalışanların verimliliğini ve üretkenliğini artırmak için, iletişim sistemi otel operasyonları ile entegre edilmelidir. Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE İletişim Sunucusu orta ölçekli oteller için doğrudan bir otel uygulaması içermektedir. Sisteme tam entegre bir çözüm olduğu için ilave bir maliyet gerekmez. Check-in/Checkout, uyandırma servisi, çağrı kontrol yönetimi, çağrı ücretlendirme bilgisi ve sesli posta hizmeti gibi uygulamalar sistemde hazır olarak gelmektedir.